موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش موسیقی کودک در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج را از طریق آموزشگاه موسیقی آوادیس به انجام برسانید. در خدمت شما هستیم با به روز ترین متد‌های آموزشی روز دنیا.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

تدریس موسیقی کودک در کرج

کودکان دنیای شگفت انگیزی دارند و به طبع، راه‌های مختلفی از آموزش هم برای کودکان ابداع شده است. که روند یادگیری به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد.
یادگیری موسیقی به تمرین زیاد، علاقه و استعداد افراد وابسته است. بنابراین آموزش موسیقی کودک در کرج نیاز به مهیا کردن شرایط یادگیری و دلچسب کردن محیط دارد.
اگرچه این آموزش نیاز به پیشنیاز‌هایی دارد. اما هر چه یادگیری موسیقی در سنین پایین تر آغاز شود، نتیجه و شکوفایی استعداد سریع تر شکوفا می‌گردد.

متد‌های آموزش موسیقی کودک
یکی از روش‌های فوق العاده کاربردی و محبوب آموزش موسیقی کودک متد ارف است. این متد با ترکیب رقص، آواز و بازیگری و با استفاده از آلات موسیقی مخصوصِ این روش، ذهن و بدن کودک را آماده می‌کند. متد دیگر تحت عنوان کودالی که بر پایه آواز است با استفاده از علائم اشاره با دست و انگشتان، یادگیری نت‌ها را در سنین پایین قابل فهم تر می‌کند.

آموزش موسیقی کودک در کرج تدریس موسیقی کودک در کرج

تدریس موسیقی کودک در کرج  و آموزش موسیقی کودک در کرج را در آموزشگاه موسیقی آوادیس میسر نمایید.

کلاس موسیقی کودک در کرج

روش سوزوکی بر پایه توانایی ذاتی کودک در یادگیری زبان مادری پایه گذای شده است. به این طریق که با گوش دادن،حفظ کردن،تکرارموسیقی با ذهن و وجود کودک عجین شود.
در روش دالکروز با ترکیب موسیقی و رقص و حرکات موزون بدن،ریتم و ساختار موسیقی آموزش داده می‌شود.

در آموزشگاه موسیقی آوادیس کلاس موسیقی کودک برگزار می‌شود برای ثبت نام تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط مسئولان ما راهنمایی شوید.

چگونه تشخیص دهیم که کودک به یادگیری موسیقی علاقه دارد؟
ابتدا تشخیص دهید کودک به چه سبک موسیقی علاقه دارد؟ و برای او انواع موسیقی‌ها را پخش کنید تا عادت به شنیدن کند.
صحبت کردن درباره موسیقی‌های مختلف و افزایش اطلاعات کمک زیادی برای تشخیص علاقه و استعداد کودک می‌کند.
فواید یاگیری موسیقی در کودکی اینست که تاثیر موسیقی بر کودکان غیر قابل انکار است. رشد ذهنی و افزایش ضریب هوشی و خلاقیت،بهتر شدن یادگیری دروس و درک اطلاعات از فواید یادگیری موسیقی در سنین پایین می‌باشد.

آموزش ارف به کودک

بهترین سن برای شروع موسیقی کودکان بین 3 تا 7 سالگی است که با اموزش بلز و با متد ارف شروع می‌شود. در این روش تلاش بر این است که کودک استعدادش کشف شود و علاقه خود را بروز دهد. با این متد نگران دلزدگی کودک از موسیقی نخواهید شد. ما در آموزشگاه موسیقی آوادیس بهترین فضا را برای یادگیری کودکان مهیا کرده ایم.
کلاس ارف در کرج کودک را برای یادگیری راحت تر موسیقی آماده می‌کند و زمینه استعداد و علاقه او تا حدودی شناسایی می‌شود.
در آموزشگاه آوادیس تدریس ارف با بهترین اساتید متخصص در حوزه کودک انجام می‌شود.

بهترین آموزشگاه موسیقی کودک در کرج کلاس موسیقی کودک در کرج

بهترین آموزشگاه موسیقی کودک در کرج

بهترین ساز مناسب کودکان همیشه از سمت خانواده‌ها سوال بوده است اما پاسخ ما به شما اینست که  با توجه به شخصیت، توانایی ذهنی و فیزیکی و میزان علاقه کودک می‌توان ساز مناسب برای کودک را انتخاب کرد.با توجه به این مطالب انتخاب آموزشگاه مناسب برای آموزش موسیقی کودک از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که مهم ترین اصل این است که کودک از یادگیری موسیقی دلزده نشود و با علاقه یادگیری را ادامه دهد.

مزیت آموزش موسیقی به کودکان

اولین موردش اینه که هوش کودک شما افزایش می‌یابد و همین موضوع باعث می‌شود در محل تحصیل ، زندگی و جامعه موفق عمل نماید. اما این علاقه کودک با موسیقی به قبل از تولد او برمی‌گردد زیرا طبق نظر دانشمندان نوزادانی که در سه ماه آخر بارداری به نغمه موسیقی گوش داده باشند رفتارشان تغییر می‌کند. کودکانی که در کلاس‌های موسیقی شرکت می‌کنند. دارای خلاقیت بسیاری در زندگی خود می‌شوند.

زیرا هم به رشد جسمانی و هم فکری و اجتماعی کودک کمک شایانی می‌نماید.دومین مورد درک زیبایی شناختی است که از اصول عالی‌ای است که ما در نظر داریم حتما کودکان متوجه آن بشوند.

سومین مورد اینست که توانمندی کودکان در شنیدن صداها و آواهای مختلف ، خواندن و نواختن موسیقی افزایش می‌یابد.

چهارمین مورد اینست که مهارت روابط اجتماعی کودک هم افزایش می‌یابد. پس برای ثبت نام حتما با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس با آموزشگاه آوادیس:

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.