موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

استاد سهیل رجب

استاد سهیل رجب
استاد سهیل رجب مدرس آواز در آموزشگاه موسیقی آوادیس می‌باشد.
متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۷۰

آموزش  آواز و تصنیف خوانی

در کودکی فراگیری ساز سنتور را نزد پدر خود محسن رجب(سازنده سنتور) آغاز نمود و به دنبال علاقه وافر به موسیقی اصیل ایرانی، فواصل موسیقی سنتی را به صورت خودآموز از طریق گوش کردن آثار اساتیدی چون محمدرضا شجریان و محمدرضا لطفی فرا گرفت. در هفده سالگی اصول ابتدایی آوازخوانی را نزد یوسف فریادی آموخت. سپس آوازخوانی را نزد هنرمند ارجمند پوریا اخواص ادامه داد. همچنین از محضر استاد علی جهاندار در زمینه فراگیری فنون آوازخوانی بهره برد.
پس از آن به تدریس آواز ایرانی پرداخت.
در سال ۱۳۹۸ به دنبال آشنایی با علی قمصری، علاوه بر آموختن نکات بی‌شمار در زمینه موسیقی، به همکاری با این هنرمند بزرگ پرداخت و ثمره این همکاری تا به حال انتشار تک آهنگ‌های متعدد، حضور در پروژه «تار ایرانی» در شهرهای یزد و مراغه، اجرای کنسرت آنلاین در فستیوال نروژ در آبان ۱۳۹۹ و اجرای کنسرت «تار مجنون موی لیلی» در سال ۱۴۰۱ در تهران، همدان، رشت، گرگان و قزوین به همراه گروه همنوازان حصار بوده است.
دیگر فعالیت او تحقیق و پژوهش در زمینه آناتومی حنجره، متدهای صداسازی و همچنین تحلیل ردیف آوازی موسیقی ایرانی با هدف تدوین «متد جامع تدریس آواز ایرانی» بوده است که در حال حاضر در حال تکمیل این متد بوده و در آینده به ارائه آن خواهد پرداخت.
آموزش‌های استاد :
آناتومی حنجره
صدا سازی
ردیف آوازی موسیقی ایرانی
تحلیل ردیف
تصنیف‌خوانی
تلفیق شعر و موسیقی
تحلیل و بررسی آواز اساتید

برای بهره مند شدن از هنر و علم استاد سهیل رجب می‌توانید با آموزشگاه موسیقی آوادیس تماس حاصل فرمایید.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵