موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش ساز دهنی در کرج

آموزش ساز دهنی در کرج

آموزش ساز دهنی در کرج را با کمک آموزشگاه موسیقی آوادیس شروع کنید. در کنار شما هستیم با اساتید حرفه‌ای و آموزش‌های درجه یک با استفاده از متدهای روز دنیا.

سازدهنی یاهمان ساز هارمونیکا از دسته سازهای بادی بحساب می‌آید. این نوع ساز در آغاز قرن نوزدهم اختراع شده است و در جزو سازهای زبانه آزاد قرار گرفته است. سازدهنی با صدای دلنشین و گیرای خود توانسته جای خود را در بین سازهای موسیقی باز کند و بسیاری را به خود علاقمند کند.

اما در ساز دهنی تولید صدا و آهنگ بدلیل ارتعاش و لرزش تیغه‌های فلزی ساخته شده در این ساز است. و ایجاد ارتعاش از دمش یا مکش هوا در داخل ساز می‌باشد.

آموزش ساز دهنی در کرج کلاس ساز دهنی آموزشگاه ساز دهنی

کلاس ساز دهنی در کرج

برای ثبت نام در کلاس ساز دهنی در کرج آموزشگاه موسیقی آوادیس را انتخاب نمایید . در ادامه به اجزای ساز می‌پردازیم.

بدنه

بدنه‌ سازهای دهنی قادر هستند یک کانال، دو کانال یا حتی کانال‌های دو طرفه را دارا باشند که به شما این اجازه را می‌دهند از هر طرف سازدهنی را بنوازید.

صفحه زبانه ساز

این  نوع صفحات به طور معمول از جنس برنج هستند، البته نیکل و کادمیوم هم گاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نکته شایان ذکر است که مواد مورد استفاده در ساخت ساز دهنی به تعیین کیفیت صدای خارج شده از ساز کمک می‌کند.

صفحات کاور

بیشتر صفحات کاور از ورقه‌‌ای به جنس فلز ساخته می‌شوند. وظیفه آنها محافظت از صفحات زبانه و زبانه‌ها است و به شخص نوازنده کمک می‌کنند تا ساز دهنی را در دست خود نگه دارد.
اگر خوب دقت نمایید صدای سازدهنی توسط یک محفظه‌ که با دست شما ایجاد می‌شود تولید می‌شود، صفحات کاور بسیار مهم هستند چون تفاوت قابل توجهی را در صدای تولیدی ساز ایجاد می‌نمایند.

کوک

در بیشتر ساز‌های دهنی‌ الگوی کوک پایه‌ای شبیه به همی دارند، و همینطور که از گام دیاتونیک پیروی می‌کنند – دو، ر، می، فا، سل، لا، سی، دو.

ساز دهنی کلاس ساز دهنی تدریس ساز دهنی در کرج

تدریس ساز دهنی در کرج

ساز‌های دهنی‌ براساس قابلیت‌های مختلفی و جنس صدایی که دارند در سبک‌های خاصی از موسیقی دارای کاربرد می‌باشند که در ادامه متن زیر کاربرد هر کدام ساز دهنی در هر نوع سبک گفته شده‌است.

یک سازدهنی ترمولو و اکتاو: در سبک‌های فولک Folk و پاپ Pop کاربرد بسیاری دارند.
دو سازدهنی دیاتونیک: در سبک‌هایی چون فولک Folk، ایرلندی Irish، راک Rock، کانتری Country، بلوز Blues و پاپ Pop دارای کاربرد می‌باشد.
سه سازدهنی کروماتیک: سبک‌های ایرلندی Irish، جز Jazz، کلاسیک Classical و پاپ Pop را بیشتر با این نوع ساز دهنی اجرا می‌کنند.
چهار سازدهنی بیس و کورد: در سبک‌های کلاسیک Classical و در گروه نوازی‌ها کاربرد دارد.

آموزش ساز هارمونیکا در کرج

برای آموزش ساز هارمونیکا در کرج شش مرحله را باید در شروع بگذرانید.
اولین مرحله اینست که سبک ساز هارمونیکا مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.
دومین مرحله ساز هارمونیکا که بهش علاقه بیشتری دارید را انتخاب نمایید.
سومین مرحله اینکه در آغاز تئوری موسیقی را قوی یاد بگیرید.
چهارمین مرحله از آموزش ساز دهنی اینست که شجاعت داشته باشید شروع کنید.
مرحله پنجم اصول مهم نوازندگی حرفه‌ای را بیاموزید.
ششمین مرحله آینده‌ای که در این مسیر پیش رو دارید.

کلاس هارمونیکا در کرج

ساز هارمونیکا به دو دسته تقسیم می‌شوند

یک : ساز یک زبانه
دو : ساز دو زبانه

کلاس ساز دهنی در کرج آموزش ساز دهنی در کرج آموزش ساز دهنی در کرج

نواختن ساز هارمونیکا یا ساز دهنی با فوت کردن داخل ساز انجام پذیر می‌باشد و شما تنها با فوت می‌توانید صدای ساز را بنوازید. اما در راستای آموزش ساز دهنی و کلاس هارمونیکا در کرج نیاز بر اینست که شما یک یار تمرینی برای خود برگزینید و از همین حالا دنبال یار تمرینی باشید. یک آموزشگاه موسیقی خوب آموزشگاهی است که برای شما هنرجویان یار تمرینی خوب انتخاب نماید تا توسط اساتیدتون به خوبی بتوانید هدایت شوید.

هزینه کلاس هارمونیکا در کرج

در فرآیند کلاس هارمونیکا در کرج پس از تدریس نت خوانی به موضوع آموزش نساز دهنی می‌رسیم.
نواختن ساز هارمونیکا دقیقا مثل دیگر ساز‌ها نیازمند آموزش است. آموزش هارمونیکا در کرج بحثی تخصصی است که برای آموزش هارمونیکا در کرج به شکل پیشرفته و البته کاملا اصولی به مراکز دارای اعتبار همچون آموزشگاه موسیقی آوادیس مراجعه نمایید.

کلاس هارمونیکا در کرج در دو قسمت تئوری (نت خوانی) و عملی (نواختن هارمونیکا) انجام می‌پذیرد. اساتید با تجربه آوادیس که به آموزش هارمونیکا در کرج می‌پردازند. علاوه بر اینکه آموزش عملی خود، منابع و جزواتی را که برای آموزش ساز دهنی در کرج باید باشد به هنرجویان معرفی می‌نمایند، تا علاوه بر آموزش به صورت عملی و اصولی از آموزش تئوری هم به بهترین حالت بهره مند شوند.

برای آموزش ساز دهنی در کرج می‌توانید با آموزشگاه موسیقی آوادیس تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس با آموزشگاه آوادیس:

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.