موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

استاد فریماه آموزگار

استاد فریماه آموزگار

استاد فریماه آموزگار مدرس ارف و فلوت ریکور در آموزشگاه موسیقی آوادیس می‌باشد.

دارای تحصیلات کارشناسی مدیریت از دانشگاه البرز قزوین و کاردانی موسیقی از دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر تهران می‌باشد.

وی ساز ارف و فلوت ریکوردر را از سال ۱۳۹۳ با ورود به دوره‌های مربیگری و کارآموزی در کنار استاد فرزاد حکیم رابط به مدت یکسال و نیم، شروع کرده است.
پس از آن زمان تا به امروز در آموزشگاه‌ها ی معتبری چو آموزشگاه موسیقی آوادیس و work shop های متعددی مشغول به کار و آموزش بوده است.

ازمهارت ‌های استاد آموزگار عزیز می‌توان به ساز تخصصی ویولن و فلوت ریکوردر سوپرانو ژرمن و باروک و آموزش کودک و نوجوان با توجه به متد کارل ارف اشاره نمود.

اما طریقه آموزش این استاد هنرمند بسیار لذت بخش است. زیرا مهارت فوق العاده‌ای در روانشناسی و استعدادسنجی کودک ، ارتباط با کودک در سنین مختلف و همینطور آموزش مطابق با متد کتاب fun and games with the recorder دارا می‌باشد.

با کمک کتاب دنیای شادی ناصر نظر، کتاب بلز و بازی سارا شریف فر و سیمین محمدی، کتاب تبلک و بازی سیمین محمدی، کتاب کرموبلزی مهارت هنرجو را از سطح مبتدی به سطح پیشرفته می‌رساند.

از اجراهای استاد آموزگار می‌توان اجرای هنرجویان در سالن آموزشگاه آوا ، سالن برادران نژاد فلاح ، سالن سیروس صابر ، سالن شهید فهمیده و همکاری با استاد نادر مشایخی در اجرای پرفورمنس کودکان در گالری اعتماد نام برد.

کلاس های ارف و فلوت ریکوردر برای گروه سنی ۴ سال و بالاتر جزو تخصص و علاقمندی استاد فریماه آموزگار عزیز می‌باشد.

برای بهره مند شدن از هنر و علم استاد آموزگار می‌توانید با آموزشگاه موسیقی آوادیس تماس حاصل فرمایید.

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ || ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ || ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

برنامه آموزشی آموزشگاه موسیقی آوادیس را با کلیک کردن مشاهده نمایید.