موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش کاخن در کرج

آموزش کاخن در کرج

آموزش کاخن در کرج را با کمک آموزشگاه موسیقی آوادیس  آغاز نمایید.

ما در کنار شماهستیم با اساتید کاملا حرفه ای و آموزش‌های عالی و روز دنیا که آهسته و پیوسته با یک برنامه آموزشی ( و طرح درسی منحصر بفرد )تعاملی شما را به سمت هدف تان سوق دهیم.
تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. تا با انتخابی درست آموزش کاخن در کرج را در سطح حرفه‌ای بیاموزید.

کلاس کاخن در کرج

برای اینکه آموزش کاخن برای هنرجوبان مفید واقع شود، در آغاز داشتن سازی با کیفیت و با ساخت درست در دسترس شما قرار گیرد. اگر به جنس چوب باشد کیفیت بیشتری دارد.
شما هنرجویان باید حداقل در روز 30 دقیقه برای تمرین با ساز کاخن زمان بگذارید. در آموزشگاه موسیقی آوادیس توجه نمایید تمامی سر فصل‌های مهم و ضروری برای نواختن ساز کاخن به همه بزرگسالان و کودکان آموزش داده می‌شود .

آوادیس شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته و همینطور تکنیک ها را با بهترین حالت ممکن به شما آموزش می‌دهد. شما در انتها قادر هستید در پایان این دوره‌ها با چند موزیک همنوازی کنید و بسیار لذت ببرید البته که اگر هنر شما به حد مطلوبی رسیده باشد در کنسرتهای موسیقی هنرجویان آوادیس شرکت داده می‌شوید . توجه نماییدکه نواختن ساز کاخن به همراه ریتم‌های متفاوتی به همراه است . بنابراین شما باید کاملا تمرین ها و تکنیک هایی که در جلسات دوره کلاس کاخن نوازی مبتدی تدریس می‌شود را به صورت حساب شده دنبال کنید.

تدریس کاخن در کرج

تدریس کاخن در کرج

در ادامه به شما خواهیم گفت که اصل اولیه برای کاخن نوازی شناخت کامل ساز است.

کاخن یک جعبه ای است که چهار طرف آن از جنس چوب هستند و سطح اصلی از چوب سه لایه تشکیل شده است. ساز کاخن در آغاز جعبه‌ای ساده است ولی بر حسب تکامل ساز کاخن پایه و فنر و سیم برای ایجاد شدن صدای متفاوت به آن افزوده شده است. تفاوت و اختلاف در صدای کاخن‌ها به علت تفاوت در شکل کاخن و جنس و ضخامت چوب آن است و همینطور تفاوت در حفره‌ای که در پشت آن قرار گرفته است.

در هنگامی که برای تدریس ساز کاخن آماده شده‌اید. در آموزش کاخن اولین نکته که باید به آن توجه نمایید این است که هدف هنرجو از یادگیری ساز کاخن چیست؟ مدت زمان یادگیری ساز کاخن در این حد که درآوردن صدای ساز کاخن و نواختن یه تعداد ریتم حدود 1 سال زمان خواهد برد، اما هنگامیکه قصد نواختن حرفه‌ای ساز را دارید، یادگیری تکنیک‌های مختلف ،و همینطور همراهی با دیگر ساز‌های موسیقی سازهای مختلف  2 سال زمان می‌برد.

 

آموزش ساز کاخن در آموزشگاه آوادیس به صورت حرفه ای زیر نظر یکی از برجسته ترین اساتید سازهای کوبه‌ای کشور برگزار می گردد.

بهترین آموزشگاه کاخن در کرج ، با آوادیس همراه باشید.

برای آموزش کاخن در کرج می‌توانید از برنامه آموزشی آوادیس دیدن نمایید.

شماره تماس با آموزشگاه آوادیس:

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.