موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش آهنگسازی در کرج

آموزش آهنگسازی در کرج

آموزش آهنگسازی در کرج را با کمک آموزشگاه موسیقی آوادیس  آغاز نمایید.

ما در کنار شماهستیم با اساتید کاملا حرفه ای و آموزش‌های عالی و روز دنیا که آهسته و پیوسته با یک برنامه آموزشی ( و طرح درسی منحصر بفرد )تعاملی شما را به سمت هدف تان سوق دهیم.
تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. تا با انتخابی درست آموزش آهنگسازی در کرج را در سطح حرفه‌ای بیاموزید.

آموزشگاه آهنگسازی در کرج

آهنگسازی مثل دیگر پروسه ها ,باید مرحله به مرحله آن را از سطح کاملا مبتدی تا حرفه‌ای یاد گرفت . و مرحله به مرحله جلو رفت .

آموزشگاه موسیقی آوادیس آموزش آهنگسازی را در شکل یک مجموعه آموزشی تهیه نموده است . که در طول آن , اساتید باتجربه و حرفه‌ای باسابقه تدریس در این حوزه , آموزش آهنگسازی را به شما ارائه می‌دهد .

کلاس آهنگسازی در کرج

حوزه آهنگسازی یکی از هیجان انگیز ترین بخش های موسیقی می‌باشد. یک نوازنده تدریجا می‌تواند از یک تکنوازی لذت ببرد اما یک فرد آهنگساز از حس خلق کردن یک موسیقی به طور کامل.
اگر می‌خواهید یک آهنگساز و تنظیم کننده حرفه‌ای شوید یا اینکه قادر باشید یک موسیقی را کامل بسازید ، نیاز دارید مهارت‌هایی را فرا بگیرید.اولین مرحله یادگیری تئوری موسیقی می‌باشد.مرحله دوم آشنایی با هارمونی است و همینطور مبانی آن. در کنار این مراحل باید پیانو را هم بیاموزید و شروع به نواختن آن بنمایید.سپس کار کمی حرفه‌ای تر می‌شود.آموزش و همینطور طریقه ساخت ملودی و ارکستراسیون بخش پیچیده و با اهمیت ماجرا می‌باشد. که در بخش‌های بعدی به انجام می‌رسد.

کلاس آهنگسازی در کرج در آموزشگاه موسیقی آوادیس ارائه گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از کلاس آهنگسازی در کرج با ما تماس حاصل فرمایید.

تدریس آهنگسازی در کرج

برای تدریس آهنگسازی در کرج و اطلاع از موارد مهم مربوط به کلاس با تماس حاصل فرمایید.

بهترین آموزشگاه آهنگسازی در کرج ، با آوادیس همراه باشید.

برای آموزش آهنگسازی در کرج می‌توانید از برنامه آموزشی آوادیس دیدن نمایید.

شماره تماس با آموزشگاه آوادیس:

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴

۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳

۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.