موسیقی آوادیس آکادمی

آدرس:

جهانشهر- میدان سپاه بلوار جمهوری- کوچه شهید جدیدی- پلاک ۲۸

تلفن تماس:

02634214333|| 09102626135

ایمیل:

musicavadis@gmail.com

آموزش گیتار در کرج

آموزش گیتار در کرج

آموزش گیتار در کرج را با کمک آموزشگاه موسیقی آوادیس شروع کنید. در کنار شما هستیم با اساتید حرفه‌ای و آموزش‌های درجه یک با استفاده از متدهای روز دنیا. همیشه بزرگترین دغدغه آموزشگاه ما این بوده است که هنرجویانی را تربیت نماید که جدا از اینکه به طور منفرد نوازنده‌های خوبی هستند ، بتوانند به طور گروهی هم نوازنده قابلی باشند و در کنسرت‌های موسیقی حضور یابند.

اگر شما هم تمایل دارین که در آموزشگاه موسیقی ما ثبت نام نمایید و اقدام به فراگیری گیتار نمایید تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

تماس باما:  ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۴ | | ۰۲۶۳۴۲۱۴۳۳۳ | | ۰۹۱۰۲۶۲۶۱۳۵

اگر شما علاقه مند به یادگیری موسیقی و به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستید، پیشنهاد ما به شما آوادیس می‌باشد.

کلاس گیتار در کرج

آموزش گیتار در کرج

این ساز از انواع سازهای زهی _ زخمه ای و از این بابت، بیشتر شبیه عود است. مانند آن یک بدنه (که سطح رو و پشت آن مستوی است)یک دسته (که تا یک سوم طول بدنه پیش آمده) و یک سر که گوشی‌های کوک در اطراف آن جا گرفته‌اند تشکیل شده است.سیم‌های گیتار معمولی شش است.

تدریس گیتار در کرج

در تدریس گیتار تئوری موسیقی درس سلفژ و نت خوانی و بخش ریتم خوانی کمک کننده به شما هستند.

کلاس گیتار کلاسیک در کرج

کلاس گیتار پاپ در کرج

کلاس آموزش گیتار پاپ در کرج

اجزای ساز گیتار

کلاس گیتار الکتریک در کرج - کلاس گیتار برقی در کرج

تدریس گیتار الکتریک در کرج - تدریس گیتار برقی در کرج

تدریس گیتار در کرج

آموزش گیتار الکتریک در کرج - آموزش گیتار برقی در کرج

آموزش گیتار به کودکان در کرج

انواع گیتار

ساز گیتار شامل دو دسته می‌شود :

  1. گیتار آکوستیک
  2. گیتار الکتریک

آموزش گیتار آکوستیک

گیتار آکوستیک به سازی گفته می‌شود که قسمت بدنه آن صدای سیم‌ها را تقویت می‌کند، صدای سیم‌های ساز گیتار تنها در بدنه چوبی توخالی آن تقویت می‌شود و به گوش می‌رسد.
گیتار آکوستیک معمولاً  دارای شش عدد سیم فلزی است که ضخامت آن‌ها از زیرترین سیم تا بم‌ترین آن به طور معمول بین اعداد ۱۳ تا ۵۶ هزارم اینچ است.

بدنه ساز  ازمتصل شدن صفحه چوبی پشتی، صفحه چوبی جلویی، و دو قسمت چوبی انحنادار کناری ساخته می‌شود، که صفحهٔ بالایی ساز گیتار معمولاً دارای حفره های خیلی بزرگی است که به دلیل شکل و جایگاهشان می‌توانند ویژگی‌های آکوستیکی خاصی به ساز گیتار بدهند.

با ساز گیتار از نوع آکوستیک می‌توان به صورت کاملا تخصصی سبک‌هایی چو بلوز و کانتری و فولک و راک را دنبال کرد.

آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج
آموزش گیتار در کرج

اگر شما علاقه مند به ساز پیانو هستید و دوست دارید در کلاس پیانو آوادیس شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

اما برایتان سوتفاهم نشود که  با گیتار آکوستیک یک قطعه کلاسیک نمی‌توان نواخت و یا حتی در یک آهنگ پاپ استفاده نمود. صدای گیتار آکوستیک دارای زنگ خاصی‌ست که بواسطه جنس سیم‌های تمام فلزی  و چوب خاصی که در آن استفاده می‌شود، ایجاد می‌گردد.

دسته اول از گیتار آکوستیک گیتارهای کلاسیک (Classic Guitar) هستند. که دارای سه  عدد سیم پایین نایلونی می‌باشند.

مورد دوم گیتار‌های فلامنکو می‌باشد که گیتارهای فولک ( Folk guitar) نامیده می‌شوند. دارای دو یا سه سیم پایین فلزی (Steel string) می باشند.

تفاوت گیتارهای کلاسیک با گیتارهای فولک :

گیتار آکوستیک از سیم‌هایی از جنس فلزیساخته شده است و با لمس سیم‌ها می‌توانید فلزی بودن آن‌ها را متوجه شوید.
گیتار کلاسیک که از سیم‌های نایلون استفاده می‌کند، جنسی مشابه پلاستیک و سطحی صاف‌.

حال خرک گیتار را بررسی کنید، سیم‌های گیتار کلاسیک با گره به خرک متصل می‌شوند.
سیم‌های گیتار آکوستیک به داخل بدنه می‌روند و با یک میخ کوچک محکم می‌شوند.

آموزش گیتار در کرج با آموزشگاه موسیقی آوادیس

گیتار الکتریک - گیتار برقی

گیتار برقی به نوعی از گیتار می‌گویند، که از خود صدایی ندارد. و برعکس دیگر گیتار‌ها بیشتر بدنه ی آنها پر است و برای تولید انواع صدا به دستگاه‌هایی چون افکت و آمپلی فایر متصل می‌شوند. و چون دستگاه‌های گفته شده. با برق  مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این مدل گیتار، گیتار برقی یا گیتار الکتریک می‌گویند.اما خود گیتار نیازی به برق ندارد.

ساختار گیتار الکتریک

بدنه گیتار‌های الکتریک از چوب و هر ۶ سیم آن از جنس فلزی می‌باشند.

البته مدل‌های ۷ سیم و حتی مدل‌های متفاوت گیتار برقی با ۲ دسته یا ۳ دسته و .. نیز برای این ساز وجود دارد.

با ساز گیتار الکتریک سبک‌های بسیار زیاد و متنوعی نواخته می‌شود. مانند راک و متال و دیگر مدل‌‌های آنها

البته این مورد را داشته باشید که نیازی به یادگیری انواع دیگر گیتار پیش از گیتار الکتریک نیست. و این ساز با وجود شباهت‌های زیاد به دیگر مدل گیتارها ، تفاوت‌های زیادی نیز با آن‌ها دارد.

به همین دلیل گیتار الکتریک یک ساز کاملا مستقل به حساب می‌آید و هیچ مکتب نواختن گیتار پیش نیاز گیتار برقی نیست. و شما می‌توانید از سطح مبتدی شروع به یادگیری گیتار الکتریک بکنید.
گیتار الکتریک انواع مختلفی دارد. و در سبک‌های مختلف هم با پیک و هم با انگشت نواخته می‌شود.

که البته سبک‌های نواختن آنها با هم دیگر متفاوت است.آموزش گیتار برقی در کرج را با آموزشگاه موسیقی آوادیس میسر نمایید.

آموزشگاه گیتار برقی در کرج - آموزشگاه گیتار الکتریکی در کرج

کابل گیتار الکتریک

کابل گیتار الکتریک مدل‌های مختلفی را دارا می‌باشد. که متناسب به  کیفیت آن ،  قیمت آن نیز متفاوت است.
نکته ای که در تهیه کابل باید مد نظرتون داشته باشید. بلندی کابل می‌باشد. که ترجیحا باید از نظر قدی بلند باشد. تا در جابجایی ساز بتوان به راحتی عمل کرد و کوتاه بودن کابل دارای مزاحمت نباشد، برای نوازندگی ایجاد ننماید.

از ابزار‌های اصلی در قطعات گیتار الکتریک خود گیتار الکتریک است. که خود از ابزار و قطعات بی شمار دیگری تشکیل شده است. و یکی از این قطعات پیک آپ است.

پیک آپ چیست؟
به نوعی یک سیم پیچ یا به نوعی به عنوان یک آهنربای مغناطیسی رفتار می‌نماید. که با ارتعاش سیم فرکانس مورد نظر را دریافت کرده و سپس به افکت و در نهایت به آمپلی انتقال می‌دهد.

دسته گیتار الکتریک: دسته گیتار الکتریک عرض کمتری از گیتار‌های کلاسیک دارد. و فاصله سیم ها از یکدیگر به نسبت گیتار‌های کلاسیک کمتر است. دسته‌های گیتار الکتریک به طور کلی دو مدل جدا شونده و متصل به گیتار الکتریک هستند.

اگر شما علاقه مند به ساز سه تار هستید و دوست دارید در کلاس سه تار آوادیس شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

آموزش نواختن گیتار الکتریک

برای نواختن گیتار الکتریک باید به نکاتی توجه نمود:

تنظیم گیتار

شما اگر تمایل دارید که تجربه خوبی برای آموزش گیتار الکتریک در کرج داشته باشید، باید در شروع بتوانید گیتار خود را صحیح تنظیم نمایید. شما می‌توانید برای انجام این کار از یک فرد متخصص (اساتید آموزشگاه موسیقی آوادیس ) کمک بگیرید. یا حتما به یک فروشگاه موسیقی سر بزنید. تنظیم درست ساز گیتار مزیت‌های بسیاری دارد.

اینتونیشن عالی

این مورد یکی از پراهمیت ترین کارهاست. داشتن یک گیتار دقیق خیلی مهم است زیرا به شما کمک شایانی می‌کند . متوجه درستی نوت‌هایی که می‎‌نوازید شوید. در صورتی که annotation نادرستی داشته باشد، در اجرای نت‌های بالا صدای حاصله فالش خواهد شد. و این مدل یادگیری نواختن گیتار الکتریک را برای شما خیلی سخت خواهد کرد.

موقع نواختن راحت باشید

اگر تنظیم ساز بسیار بالا باشد، نواختن گیتار الکتریک خیلی سخت می‌شود. در این حالت شما باید فشار خیلی زیادی به انگشتان خود وارد نمایید. تا قادر باشید به درستی بزنید.

همینطور باعث ایجاد مشکل در اینتونیشن خواهد شد. و می‌تواند به شما آسیب بزند. همانطور که می‌دانید بر گذر زمان، انگشتان شما عادت خواهند کرد، اما نواختن آکوردها همچنان برای شما دشوار خواهد بود.

هر نوع آهنگ دارای یک الگوی ملودیک خاص به خود می‌باشد. و این موضوع نشاندهنده اینست که دارای تعدادی آهنگ می‌باشد. که آنها را به سهولت می‌توان آبه حافظه سپرد.

توصیه آموزشگاه موسیقی در کرج به شما هنرجویان اینست. که تنهابه تک نوازی گیتار بسنده نکنید. گرچه این کار هنوز هم به عنوان یکی از عالی ترین روش‌های یادگیری در نظر گرفته می‌شود. اما لزوما به آنچه خواننده می‌خواند گوش دهید، و حتما روی خطوط بیس و … نیز تمرکز نمایید.
هر موردی که توجه گوش شما را جلب می‌کند قادر است در یادگیری کمک کننده باشد.

انواع گیتار الکتریک

گیتار الکتریک استاندارد

خیلی از طرفداران موسیقی با این مدل گیتار آشنایی دارند.

گیتار نیمه آکوستیک

این مدل از گیتارها همزمان از حفره‌ی صدا و پیکاپ‌های گیتار الکتریک تشکیل شده‌اند.

گیتار بیس

گیتارها در حالت معمولی دارای ۶ سیم هستند.
گیتار بیس دارای ۴ سیم است. و صداهای خیلی بم و عمیق ایجاد می‌کند.
این مدل گیتارها سنگین و بلند می‌باشند و مانند دیگر گیتارهای الکتریک برای اجرا نیاز به امپلیفایر دارند.

آموزشگاه گیتار در کرج

آموزشگاه گیتار در کرج با عنوان آموزشگاه موسیقی آوادیس در خدمت شما می‌باشد. همیشه سوال اینست که کدام آموزشگاه بریم؟ و اصلا معیار انتخابی یک آموزشگاه گیتار خوب در کرج چیست؟پاسخ ما به شما اینست که برای تعیین و انتخاب یک آموزشگاه موسیقی معتبر وارد مختلفی است که باید در نطر بگیرید.

اولین مورد اساتید گیتار اون آموزشگاه است. چرا که راس یک آموزشگاه آموزشی اساتید اون آموزشگاه هستند. تجربه استاد،متد آموزشی که استاد استفاده می‌نماید، حتی سواد و تحصیلات آکادمی آن استاد تعیین کنندست.

مورد دوم ، محیط آموزشگاه گیتار در کرج می‌باشد. هدف اینست که هنرجو ، هر زمان که به آموزشگاه می‌آید هیجان و امید داشاه باشد. بله محیط آموزشگاه راغب خوبی برای هنرجو می‌باشد.

مورد سوم ،آموزشگاه موسیقی گیتار دارای برنامه‌های مستمر و درستی برای هنرجو باشد.مثل اینکه دارای کنسرت‌های هنرجویی باشد و هنرجویان را تشویق به هم نوازی نماید. 

موزد چهارم مدیریت مجموعه است.که همه موارد بالا را در بر می‌گیرد.

اگر شما علاقه مند به ساز تار هستید و دوست دارید در کلاس تار آوادیس شرکت نمایید. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

قیمت کلاس گیتار در کرج

قیمت کلاس گیتار درآموزشگاه موسیقی در کرج هر سال با توجه به این موضوع که نرخ ابلاغی از اداره کل فرهنگ و ارشاد چقدر است آن هم در هر استان که به تعریف می‌رسد، تعیین می‌شود.
البته این آموزشگاه موسیقی آوادیس هم قیمت کلاس گیتار در کرج را بر حسب تعرفه ابلاغی هر ساله به نسبت بیشترشدن و یا تعریف شهریه اقدام می کند. برای کسب راهنمایی در این مورد شما قادر هستین با آموزشگاه موسیقی آوادیس در تماس باشید.

استاد گیتار در کرج

امیر احمدی
علی رضا ذوقی
بهمن قزوانی
نیما انتخابی

بهترین آموزشگاه گیتار در کرج

آموزش گیتار شامل هشت مرحله می‌باشد:

  1. انتخاب سبک نواختن گیتار
  2. برگزیدن بهترین استاد گیتار
  3. خریدن گیتار
  4. تمرین ساز زدن گیتار
  5. آشنا شدن با اجزای گیتار
  6. طرز نشستن و صحیح زدن گیتار
  7. تمرین اولیه و صدا در آوردن از گیتار
  8. یادگیری آکورد ساده گیتار

آموزش موسیقی

آموزشگاه موسیقی گیتار در کرج ، با آوادیس همراه باشید.

آموزش تار در جهانشهر- آموزش تار در مهرشهر – آموزش تار در آزادگان – آموزش تار در مهرشهر -آموزش تار در کارخانه قند – آموزش تار در هفت تیر- آموزش تار در عظیمیه – آموزش تار در طالقانی – آموزش تار در محمدشهر- آموزش تار در میدان شهدا – آموزش تار در گوهردشت -آموزش تار در باغستان- تدریس تار در جهانشهر- تدریس تار در مهرشهر – تدریس تار در آزادگان – تدریس تار در مهرشهر -تدریس تار در کارخانه قند – تدریس تار در هفت تیر- تدریس تار در عظیمیه – تدریس تار در طالقانی – تدریس تار در محمدشهر- تدریس تار در میدان شهدا – تدریس تار در گوهردشت – تدریس تار در باغستان

هزینه خرید گیتار چقدر است؟

هزینه خرید گیتار به عوامل مختلفی بستگی چون جنس گیتار، ابتدایی بودن یا پیشرفته بودن و… بستگی دارد. شما می‌توانید برای خرید گیتار مناسب با مدرس خود مشورت کنید.

آیا یادگیری گیتار راحت است؟

یادگیری گیتار مانند هر ساز دیگری نیاز به ممارست و تمرین به صورت مداوم و پیوسته دارد. علاوه بر تمرین روزانه نحوه آموزش . محیط آموزشگاه نیز در یادگیری بهتر موثر است.

ویژگی‌های یک ساز خوب چیست؟

یادگیری گیتار مانند هر ساز دیگری نیاز به ممارست و تمرین به صورت مداوم و پیوسته دارد. علاوه بر تمرین روزانه نحوه آموزش . محیط آموزشگاه نیز در یادگیری بهتر موثر است.

چه سنی مناسب یادگیری گیتار است؟

در هر سنی می‌توانید به یادگیری گیتار اقدام کنید. یادگیری این ساز به سن مربوط نیس بلکه به میزان علاقه و استعداد و تمرین هر فرد بستگی دارد.

برای یادگیری گیتار چقدر زمان لازم است؟

شما برای آموزش گیتار مانند هر ساز دیگری متحمل هزینه هایی مثل خرید ساز، رفتن به کلاس‌، خرید کتاب و … خواهید شد اما شما می‌توانید برای شروع آموزش با انتخاب یک ساز معمولی زیر نظر مدرس این هزینه را به حداقل برسانید.

برای یادگیری گیتار چقدر زمان لازم است؟

یادگیری گیتار به صورت مقدماتی حدود 6 ماه تا یکسال زمان احتیاج دارد. برای یادگیری کامل انواع سبک‌های این ساز به حداقل مدت زمانی 2 سال احتیاج است. 

آموزش گیتار به چه میزان تمرینی نیاز دارد؟

برای یادگیری هرچه بهتر گیتار باید به طور مستمر و روزانه تمارین خود را انجام داده و هر هفته بعد از کلاس آموزشی خود علاوه بر تمرین درس همان جلسه به مرور و تمرین دروس جلسات قبل نیز بپردازید تا مطالب به صورت عملی ملکه ذهن شما بشود.

کلاس‌های گیتار به چه صورت برگزار می‌شود؟

کلاس‌ها به صورت گروهی و یا به درخواست متقاضیان به صورت خصوصی هفته‌ای یک یا دو جلسه نیم ساعته برگزار می‌شود.

 آیا یادگیری گیتار برای کودکان امکان پذیر است؟

یادگیری گیتار برای کودکان نیز امکان پذیر است . بهتر آن است که آموزش این ساز در سنینی اتفاق بیوفتد که موجب کسالت و خستگی کودکان نشود. البته کسانی که موسیقی را با ارف آغاز می‌کنند در یادگیری گیتار موفق‌تر عمل خواهند کرد ولی در حالت عادی می‌توان گفت از حدود 7 سالگی می‌توان آموزش گیتار را برای کودکان آغاز کرد.

آیا می‌توان ساز گیتار را به صورت آنلاین یاد گرفت؟

آموزش گیتار به صورت آنلاین مانند هر هنر دیگری امکان پذیر است. ولی قاعدتا یادگیری این ساز به صورت حضوری بهتر است چرا که حضور مدرس در پیشرفت یادگیری موثر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.